Thursday, 13/12/2018 | 5:58 UTC+1

Šnečí krém, aromatické ovoce, thajská kosmetika aneb potravinářské firmy vydělávají na čínském turistickém boomu


Alice Chenová, 21letá čínská vysokoškolská studentka, říká, že viděla internetové recenze na obličejový krém a chtěla jej vyzkoušet, protože si ho s sebou nemohla odvézt domů. Jiná 22letá čínská turistka uvedla, že si v obchodě Big C Ratchadamri také jeden vzorek koupila. Jeho cena byla přibližně 40 dolarů za balení, přičemž příslušný blogger prohlašoval, že produkt je kvalitní a levný. Mezitím si jiná skupina čínských turistů v dezertní kavárně nákupního centra Siam Paragon v Bangkoku pořizuje svými telefony snímky netradičního občerstvení z durianu, žlutého ovoce známého svým sírovým zápach, které se pěstuje především v jihovýchodní Asii .
lžička v krému.jpg
Očekává se, že v tomto roce navštíví Thajsko zhruba 11 milionů čínských turistů, tedy o 10 milionů více než v roce 2010, což z Číňanů činí nejčastější návštěvníky této oblasti. Podle údajů thajské vlády zde čínský turista rovněž utratí více než dříve. A nejsou to jen hotely, cestovní kanceláře a letecké společnosti, které z nárůstu počtu čínských turistů profitují. Velká část jejich výdajů je utracena u maloobchodních prodejců, v restauracích a také za potraviny a kosmetické výrobky cílené na čínské zákazníky.
exotické plody.jpg
Do Day Dream Pcl je společností, která stojí za kůžibělícím krémem Snail White. Krabice tohoto krému, o němž společnost tvrdí, že je vyráběn z hlemýždího slizu extrahovaného v Jižní Koreji, jsou ve velkém prodávány na thajských letištích a v nákupních centrech, neboť se jedná o produkt, o který má zájem mnoho čínských návštěvníků toužících po světlejší pokožce. Prodej výrobků s označením Snail White prudce stoupl od roku 2014 poté, co je blogerky v Hongkongu a Singapuru opatřili atraktivními recenzemi, jak tvrdí finanční ředitel Do Day Dream, Piyawat Ratchapolsitte. V roce 2017 vzrostly tržby společnosti o 35 % na 1,7 miliardy bahtů (1,1 miliardy korun).

Šnečí krém, aromatické ovoce, thajská kosmetika aneb potravinářské firmy vydělávají na čínském turistickém boomu
Ohodnoťte příspěvek